Wednesday 13 September 2017

SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SAH SHAKLEE KG TANAH MERAH KRUBONG, MELAKA DAN SEKITARNYA

Assalammualaikum dan Selamat sejahtera!

Bagi yang baru pertama kali singgah di blog saya mysihatnutrisi.blogspot.my, selamat datang diucapkan.

Oleh itu, izinkan saya memperkenalkan diri saya ye.

Saya Nurul Ain binti A.Hamid, merupakan seorang Pengedar Sah Shaklee (1d: 1294313), menetap di Kampung Tanah Merah, Krubong Melaka. Saya merupakan agen Shaklee yang berdaftar di bawah group yang awesome iaitu Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire.

Bermula sebagai PENGGUNA SHAKLEE pada mulanya, kemudian rasa berpuas hati dengan kebaikan yang saya sendiri rasa, terus jatuh cinta dengan Shaklee. Dari situ saya ingin berkongsi dan membantu lebih ramai lagi untuk hidup dengan lebih sihat.

Yang penting, semua produk Shaklee telah terbukti SELAMAT, BERKESAN dan SEMULA JADI.

Untuk warga Melaka dan kawasan sekitarnya, yang ingin mendapatkan PRODUK SHAKLEE atau ingin menjadi AHLI SHAKLEE boleh hubungi saya:

(Call, Whatsapp, SMS)
Nurul Ain A.Hamid
011-10763341
Follow my IG: @sihat.nutrisi

Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran pos ke SELURUH MALAYSIA menggunakan PosLaju, GDEX dan Citylink serta Cash On Delivery (COD) di kawasan Krubong, Batu Berendam, Alor Gajah, Ayer Keroh, Malim dan kawasan sekitarnya.

InsyaAllah saya akan berikan KONSULTASI PERCUMA dan TERBAIK untuk setiap pembelian yang anda beli dari saya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...