Tuesday 10 October 2017

CINTA PERTAMA SAYA DENGAN ESP SHAKLEE!

Assalammualaikum!

Entri kali ni, ain nak berkongsi dengan anda semua, produk Shaklee pertama yang ain guna.

Sejak pertama kali cuba terus terus tangkap cintan la beb dengan Shaklee !!

Kalau nak tahu, ESP adalah produk pertama Shaklee yang ain cuba.

NIAT MINUM ESP SHAKLEE UNTUK CANTIK


Sebenarnya, ain kenal dengan ‘Shaklee’ lama dah sejak zaman universiti lagi. Waktu tu ain nak cari suplemen yang sesuai untuk cantikkan kulit.

Sebab ingat lagi masa tu kulit ain kusam, berminyak, pori muka pula besar, muka berjerawat, malah ada parut jerawat sikit-sikit yang susah nak hilang dan gelap. Macam-macam skincare ain cuba tapi tak ada yang berkesan dan serasi dengan kulit.

Yela hari-hari tengok my classmate or students lain, kulit diaorang cantiknya, nampak flawless, jelesss la kannn..hahaha nak juga cantik cam diaorang.

So, ain pun godeh-godeh encik google, asyik keluar tentang ESP Shaklee je. Mula-mula rasa ragu-ragu juga nak cuba. Duk fikir boleh percaya ke ni? Masa tu belum kenal ESP, tertanya-tanya apa yang best sangat tentang ESP ni? Apasal semua orang sibuk nak makan ESP ni?

Takut jugak lah kan kalau ada kesan-kesan sampingan bila mengambilnya.

Ain cuba search lagi tentang ESP, apa khasiatnya, cari testimoni pengguna yang dah pernah mencubanya.

Sehinggalah ain tertarik dan yakin untuk cuba ESP Shaklee ni. Masa beli tu pun, bukan beli dengan harga ahli. Sebab agen tu tak pernah ajak suruh jadi ahli, ain pun mana lah tahu masa tu kan. Beli pun sebab nak makan sendiri je.

Ain cuma berharap ESP Shaklee ni dapat membantu membaik pulih kulit ain untuk dapatkan kulit yang cantik berseri.

Alhamdulillah kesan consume ESP Shaklee, boleh nampak lah perbezaannya. Kulit muka ain tak nampak lagi kusam dan berjerawat, kulit berminyak berkurangan, parut jerawat pun semakin pudar, tona kulit makin sekata dan kulit makin halus dan cerah berseri. Terasa perubahan kat kulit. Ramai juga yang perasan dan puji kata kulit makin cerah dan glowing. Hehehe happy sesangat.

Sejak itulah ain suka giler dengan ESP Shaklee ni!!!

 Sebab ain merasai sendiri keberkesanannya.

Tapi waktu tu kan masih belajar, duit poket pula tak seberapa, kering. Lepas habis je guna ESP Shaklee, ain terus stop tak guna lagi. Yela tak berkemampuan nak beli lagi waktu tu. Tak kan nak menyusahkan ayah, minta duit dari dia, ayah pun banyak tanggungan.

Bila tak konsisten guna, kulit mula jadi balik ke asal. Tumbuh berjerawat dan kusam. Sedih !

GUNA KEMBALI PRODUK SHAKLEE

Pada September 2016, ain start guna ESP Shaklee semula sejak keguguran my first pregnancy.

BOLEH BACA SINI
PENGALAMAN KEGUGURAN (sila klik)

Sejak tu ain bertekad nak konsisten amalkan Shaklee terutamanya ESP sebagai salah satu ikhtiar untuk HAMIL kembali. Sebab ain dengar ESP ni boleh membantu MENGUATKAN OTOT RAHIM supaya perlekatan lebih kuat.

Mana tahu rezeki Allah nak bagi selepas ini kan. Kita hanya mampu berusaha, selebihnya kita berserah kepada Allah. Doakan la ye. amin

Sekarang ni, inilah dia my favourite and healthy breakfast setiap hari.

ESP Shaklee ni dalam bentuk serbuk. Ain biasa minum ESP dibancuh dengan FRESH MILK, then shake! Shake!

Dia punya sedap tak payah cakap lah, ohhsemm beb. Tak minum sehari rasa tak lengkap hidup ku ini. hehehe


KENAPA SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP SHAKLEE?

ESP Shaklee kaya dengan protein. Protein pula adalah makanan sel. Sel-sel dalam badan kita semuanya terdiri daripada protein – rambut, kuku, otot dan kulit. Setiap sel memerlukan protein yang mencukupi supaya dapat berfungsi dengan baik dan sihat.

Protein membantu sel-sel kulit mati digantikan dengan sel-sel yang baru. Sebab itu protein sangat lah penting untuk mereka yang ingin kulit cantik dan gebu. Jika sel-sel mati ni tidak diperbaiki dan diperbaharui dengan sel-sel baru, kulit kita akan menjadi kusam dan bermasalah. So, faham tak kat sini peranan protein tu kenapa tiba-tiba kulit muka ain makin sihat, halus dan cerah lepas consume ESP.

ESP SHAKLEE PROTEIN SOYA TERBAIK


Alhamdulillah dah hampir 1 tahun ain setia dan konsisten dengan ESP Shaklee. ESP Shaklee ni berbeza dengan protein jenama lain yang ada di pasaran. Bukan hanya bagus untuk kecantikan sahaja tapi bagus dalam membantu menambahbaik kesihatan kita secara keseluruhan. The best ever brand in the world la.

Cuba lah rasa segelas ESP hari ini, anda pasti sukakannya. Harganya pun mampu milik. Tak hairanlah ESP ni laku giler dan menjadi hot selling. Ia sesuai untuk seisi keluarga.

PROMO ESP OKTOBER 2017!
=========================


Bulan ni bulan yang sangat istimewa sebab ada promosi hebat ESP.
Cepat-cepat dapatkan sekarang

Hubungi ain 011-10763341 untuk dapatkan best price.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...